Een fashionista in hart en nieren. Schoenenverslaving, nooit genoeg kleding en altijd opzoek naar de nieuwste musthaves! Door middel van deze blog wil ik mijn passie voor mode met jullie delen en jullie altijd op de hoogte houden van de nieuwste trends.

dinsdag 12 juni 2012

Margiela voor H&M

Na weken van speculaties is het vandaag eindelijk bekend gemaakt: Maison Martin Margiela gaat een herfst/winter collectie ontwerpen voor H&M! Vanaf 15 november zal de collectie verkrijgbaar zijn in 230 H&M-winkels en in de online webshop. H&M en Margiela laten beide weten erg blij te zijn met de samenwerking. Of ik er ook zo blij mee ben weet ik nog niet, volgens mij is het niet helemaal mijn ding.. H&M laat nog niet veel los over hoe de collectie er uit zal gaan zien. Maar om een beetje een beeld te krijgen van wat we kunnen verwachten, hieronder wat items van Maison Martin Margiela:




Laten we dan maar hopen dat er voor H&M iets spectaculairders uit komt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten