Een fashionista in hart en nieren. Schoenenverslaving, nooit genoeg kleding en altijd opzoek naar de nieuwste musthaves! Door middel van deze blog wil ik mijn passie voor mode met jullie delen en jullie altijd op de hoogte houden van de nieuwste trends.

dinsdag 12 juni 2012

De Perfecte Clutch

De perfecte clutch.. Ik wist precies hoe die eruit moest zien: vrolijke kleurtjes, niet te groot, niet te klein en betaalbaar! Ik had niet verwacht dat die zo onvindbaar zou zijn.

Al maanden ben ik op zoek naar de perfecte clutch. Ik heb bij alle winkels gekeken en de webshops doorzocht. De een was te groot, de ander te vierkant, de volgende te klein en die ene mooie natuurlijk veel te duur. Misschien ligt het aan mijn eisen? Of is het mijn kleine budget? Ik had de hoop al bijna opgegeven tot ik gister met een vriendinnetje naar Amsterdam ging. We hadden weinig tijd dus het werd een middagje speedshoppen. We sprinten de Kalverstraat door, allebei met een missie: zij een rok, ik de clutch. Ik heb veel clutches bekeken, getwijfeld en toch weer teruggelegd. Tot we op onderweg naar de tram nog even snel de Accessorize binnen gingen! En daar zag ik hem.. DE PERFECTE CLUTCH!! Eigenlijk boven budget maar deze kon ik echt niet laten liggen. Terwijl ik nog stond te twijfelen (de clutch of aan het einde van de maand nog boodschappen doen) hakte Fem de knoop door (danku danku). En nu zit ik thuis helemaal blij te zijn met mn mooie nieuwe perfecte clutch ♥





Accessorize
€ 34,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten