Een fashionista in hart en nieren. Schoenenverslaving, nooit genoeg kleding en altijd opzoek naar de nieuwste musthaves! Door middel van deze blog wil ik mijn passie voor mode met jullie delen en jullie altijd op de hoogte houden van de nieuwste trends.

zondag 1 juli 2012

Neon geel

Dat neon een erg populaire trend is hebben we allemaal al een tijdje door. Van schoenen en accessoires tot kleding in complete neon kleuren, overal kom je neon tegen. Neon kleuren zijn dan ook een echte aanrader! Met één item kun je jouw look in één keer een stuk opvallender maken. Sommige mensen voegen een paar neon accenten aan hun outfits toe, terwijl anderen zich volledig in neon hullen. Dit zomerseizoen is de kleur geel helemaal hot! Vooral de combinatie geel en roze is hartstikke hip.

Zelf ben ik begonnen met wat neon accessoires. Omdat ik altijd al een echt roze meisje ben was de stap naar neon roze niet zo groot voor mij. Toch moest ik in het begin wel een beetje aan deze felle kleuren wennen.
Maar inmiddels ben ik helemaal om!! Naast neon roze heb ik nu ook het neon geel ontdekt. Ik had deze kleur al gespot bij veel BN'ers als Sylvie van der Vaart en Lieke van Lexmond. Bekijk hieronder welke neon items ik gescored heb!
















Jasje: Zara Sale, nu €49.95!!
Sjaal: H&M, € 7,95
Ketting: H&M, € 7,95



Sylvie in neon geel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten